İlk kızımda sancım yoktu sancısız yatışım yapıldı
İkinci kızımda sancı 5 dk da bir gelmeye başlayınca gittim eşim yoktu kayınvalidem ile gittim eşimde acil uçak saatini değiştirip geldi
Kontrole gittim sezeryan oldum bizde anlamadik nasil gittik
1,512,754 soru
24,673,380 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın