Burası yatağın tam ayak ucu oluyo. Yatakta bi ben bi kendileri varken bile gidip uyuduğu yerin saçmalığı
Maşallah benim sıpama
Ya çok tatlı uyumuş canım maşallah
MasAllah kuzuya..
Valla ben sırf düşer diye karyolada yatmam Allah esirgesin. Yerde yatiriz oğlumla Bizde deliyik caaanımmm..
MasAllah çok tatlıııı☺☺❤❤❤❤
1,512,377 soru
24,668,371 cevap
367,122 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın