347 göst.
(56 puan) tarafından

Merhaba hanımlar.Şuan 3buçuk aylık oğlum var.Aşılamayla gebe kaldım.Çevreme bakıyorumda 2.ye çabuk gebe kalınıyor kazayla falan.Adet görmedim hala ve gebe kalıcam diye çok korkuyorum.Geriçekilmeyi uyguluyoruz mecburen.Adet görünce spral yada iğne yaptırayım diyorum.Biraz açık olucak ama Korunma yöntemi olarak ne yapıyosunuz ?

Reklam


5 Cevaplar

0 oy
(312 puan) tarafından

Kilif kullniyoruz biz cnm

(56 puan) tarafından
Eşimde onu istemiyor :-/
0 oy
(185 puan) tarafından

Valla cnm eşim condomu sevmiyor. Hap icemiyorum çocuk emziriyorim.

Aşıyi da kötü dediler. Yani 2 nciye çocuk olması düşükmuş.

Spirali de acır diye ben yaptırıyorum.

Ahaha:D Allah sonumuzu hayır etsin. Benimde 3.5 aylık oğlum var  

(67 puan) tarafından
Spiral için adet görmenize gerek yok. Ben de adet görmüyorum ama spiral takıldı. Çok da acımıyor hiç hissetmedim bile ben. Takıldıktan sonra 2 gün biraz adet olur gibi kanama oluyor. O kadar zor değil.
(56 puan) tarafından
Bende onu bilmiyordum bilseydim şimdiye kadar taktırırdım.Ebeyle konuşayım o halde.Bide ilaçlı olan spral war hangini kullanıosunuz peki.Canım tatlı değildir korkmuyorum şükür
(67 puan) tarafından
Doktorum bana doğumdan sonra söyledi. 29 temmuz benimde doğumum. 45. Gün takıldı. Ben eczaneden kendim aldım. Nova t 380. Bakır spiral hormonsuz. Doktorum bunu tavsiye etti. 120 tl civarı bir ücrete almıştım.
(56 puan) tarafından
Hmm anladım teşekkür ederim araştırıcam bu konuyu ;)
(567 puan) tarafından
Zeyy hanim o aldiginiz spiralin ne ozelligi varmis. ucretsiz takilanla arasindaki fark nedir acaba tavsiye edermisiniz.
+1 oy
(7,335 puan) tarafından

3 yil geri cekilme yöntemiyle korunduk. Korunmayi bıraktik 7 8 ay snra hamile kaldım. Hamile kalmam da gec oldugu icin belki bende hic bi skinti olmadi. Ama spiralle yada igneyle de hamile kalan insanlar var cevremde. En azindan hormonlarla oynanmayan tek korunma yöntemini gericekilme olarak buldugum icin böyle tercih ettik

(56 puan) tarafından
Maşallah ne güzel.Olacak oldumu hertürlü olurda.2Arkadaşımda geriçekilmeyle gebe kaldı 1yaşında çocukları war.onları duyunca epey panik olmuş durumdayım.Rabbim hayırlısı versin ne diyim
(7,335 puan) tarafından
Rabbim ol deyince oluyo canim. Alicak nefesi yicek ekmegi varms. Ilk çocuğun asilamayla olmus bak ne zorluk cekmissindir o zamanlar. O anlari düşün oynatma hormonlarinin dengesiyle
(56 puan) tarafından
Orası öyle ewet ama 2.cocuk için psikolojik olarak hazır değilim bi sürede düşünmem heralde,bazı şeyler elimizde olmuyo.hayırlısı artık
(7,335 puan) tarafından
Evet ahu tam bosalicagi sirada geri cekiliyo
+2 oy
(263 puan) tarafından

Geri çekilme korunma yöntemi değil. O şekilde hamile kalma ihtimalin yüksek. Prezervatif kullanmanız lazım ama dandik kullanmayın yırtılabiliyor.

(56 puan) tarafından
Eşimi ikna edebilsem benim canıma minnette bakalım :-/
+1 oy
(354 puan) tarafından

Prezervatif en iyisi bence. İğne hap spiral falan onlardan korkuyorum ben eşimde izin vermez onlara zaten. 6 ay bu şekilde korunduk çocuk istediğimizde de hemen oldu iğne ve hap hormonları çok bozuyomuş. 

(56 puan) tarafından
Ewet en saglıklısı prezerwatif ama erkekler malum çok rahatsız oluyor.bende kendimi güwende hissetmek istiyorum.Ewlendiğimde 6ay ilaç kullanmıştım müthiş kilo aldım.Fakat kiloya razıyım yani gebe kalma korkusundan.Gazlı bi oğlum war 2.yi düşünemiyorum :-\
(354 puan) tarafından
Ben geçen eşime çıtlattım biraz doğumdan sonra hap iğne falan kullanılıyomuş korunmak için İnternette okudum dedim hayır kullandırmam öyle şeyler dedi. Eşinle açık açık konuş bence anlayış gösterir umarım çünkü diğerleri çok etkiliyo insanı en sağlıklısı bu hiç yan etkisi de yok
(56 puan) tarafından
Her seferinde diyorum ama bakarız diyip geçiştiriyo aslında oda 2.çocugu düşünmüyo rahatındanda wazgeçemio bende onu anlamıyorum.Bakıcaz artık bişeyler.

İlgili sorular

3 cevap 202 göst.
17, Eylül, 17 ❃Elif❤Ebrar❃ (334 puan) tarafından soruldu
22 cevap 576 göst.
14 cevap 243 göst.
7, Eylül, 7 YiğitinAnnesi ❤ (1,707 puan) tarafından soruldu
6 cevap 234 göst.
1 cevap 167 göst.
18, Temmuz, 18 Prensveprensesannesi (310 puan) tarafından soruldu
5 cevap 167 göst.
15, Temmuz, 15 gizmakbs (208 puan) tarafından soruldu

31,729 soru

306,993 cevap

546,986 yorum

3,482 kullanıcı

Kategoriler

...