Tv de uzman anlatmıştı bebekler kirlenmez sadece rahatlatma amacı ile banyo yaptırırız demişti o yüzden 2 günde bir yikayin lif kullanmayin amaç gozeneklerin açılması ve şampuanı da haftada2 defa kullanin demişti.. Paylaşmak istedim
1,512,631 soru
24,671,488 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın