canim erken degil bence bende 37haftada dogurdum bebegimde 2.700g di gayet normal guzel yani kuveze de koymazlar korkma.hakkinda hayirlisi olsun hersey olacagina varır rabbim kolaylik versin
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın