Biz 3 saatlik mesafediyiz aileme kaynanama da 7 saat anneme geliyorum sık sık ama yan yana olmak gibi olmuyor tabi çok özlüyorum keşke yan yana olsak annemle çok ama çok isterim nasip tabi Allah sağlık sıhhat versin her şeye alışılıyor
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın