Bade bence çok hoş.....
Mira daha güzel ama uymamış söylerken garip duruyor
Bade anlamı iyi değilmiş
Geriye Ada kaldı
1,512,700 soru
24,672,712 cevap
367,356 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın