Bizede gub pek aymiyo
sabah 5bucukda aydi gun de ben daha ayilamadim
Zabağin 6 sinda ondan sonra biraz uyuyim dedim sersemleştim dahada uyuymamadim ahh ahhh
Kızım sag olsun her zamanki gibi 6 da aydı gün
1,512,557 soru
24,670,785 cevap
367,241 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın