Bana kimse bisey demedi ama yine de çekiniyordum ya nerde erkek görsem kaçıyordum ne alaka ise geniş şeyler giyiyormuşsun zaten napcaksın tabiki gözüküyo yani bosver.. Kendileri öyle görmüs olabilirler
1,512,756 soru
24,673,410 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın