415 göst.
(188 puan) tarafından

Eşimin kıskançlığı beni bunalıma sokuyor evden dışarı çıkarmaz haftada 1 gün arabayla gezdirir balkona bile zar zor çıkıyorum hamilelikte iyice bunaldım bu hallerinden kendi istediği gibi dolaşıyor oturuyor arkadaşlarıyla çalışıyım diyorum izin vermiyor bi sürü eksiğim var yetişemiyor ssürekli araba değiştiriyor nasıl duzelticem bu adamı bilmiyorum seviyorum eşimi ama böyle yapması yüzünden bazen çok fena patlıyorum sonra suçlu ben oluyorum en ufak biseyde sinirleniyorum artık düzelsin diye dua ediyorum 

8 Cevaplar

0 oy
(742 puan) tarafından

İnşallah düzelir canım yavaş yavaş düzeltmeye çalış bi bakkal market git gel ihtiyaç vardı evin dersin evin ihtiyacınıza dışarı çıkınca söyle canım böyle erkekler alttan altta işlemek lazım

(188 puan) tarafından
Ondan habersiz çıksam canımı okur herhalde
(742 puan) tarafından
Bu kadar kıskanç insanları anlamıyorum neden kimden kıskanıyor benim eşimde kısaknır ama abartı derecede değil Allah yardımcın olsun canım
0 oy
(169 puan) tarafından

Benimkide oyle biz 8 yildir birlikteyiz evleneli 1 yil oldu dusun ki ben hep hesap verdim sura gdeyim mi sunu diyeyim mi bunu yiyeyim mi evimizin yaninda insaat vardi diye disari balkona cikmami yasakldi calisiyodum her gun bir kavga ediyoduk egildin belin acildi adama niye guldun ben uzatip aglayip kavga edincede uzulup pisman olup benimle agliyodu hamile kalinca isten ciktim smdi aylardir evde bi insan yuzu gorsem diye bakiyorum markete bile cikartmiyo sen gotur dedigimde yorgun argin geldim bi sus dio hic bi arkadasimla konusmuyorum esime gore gereksiz annemle bile konusmuyorum hemen altinda bsy ariyor beni sevdigini biliyorum defalarca denedim sevgisinden eminim ama cozemedigim bi ruh hali var basimi alip gidesim var ya 

(188 puan) tarafından
Aynı aynı benim eşim var ya kafayı yememek elde değil napıcam sasirdim
(169 puan) tarafından
Sorunlular galiba ya allahtan birazda sanirim o kadar ayrilmak istedik hep bsyler bahane oldu dun kustuk uyurken tansyonum oynuyo sanirim midem bulaniyo ogurerek kalktm baktm yatak odasina kosuyo iyi misin diye halbuku 3 gundur ayri yatiyo kus sonra gelip ozur diliyo aciklama yapiyo bi ani bi anina tutmuyo bi anda butun sinirimi aliyo ne bu cektigimiz anlamiyorum ya
0 oy
(79 puan) tarafından

Ahh canım bende neler çektim ve yedi sekiz yıl sonra duzelıyırlar perde cam actırmazdı evımın altı a101 olduğu halde daha hıc ınmedım salmazdı.çöpü kendı götürür alacağını kendı alırdı. Beraber bı yemeğe bile gitsek garson gelince cıt  cıkarmazdım konusmazdım yasaktı.kıyafetımı onun isteğine gore alırdım esortmanları mın pantolonlarını hep keserdı.ayyy aklıma geldi yıne ya neler çektim  zamanında.misafir gelince yanlarında oturmazdım olurda yanlarına bısey almak için bile gırsem misafir gidince kırk laf sayardı.bı ortama girince herkes bana bakarmış herkes beni takip edermiş bazen kızardım şizofreni sın sen dıye .ama ilk yıllar kıskançlığı çok abartıyorlar ama merak etme zamanla normal oluyorlar.

(79 puan) tarafından
Eskıden  bir kaç arkadaşı bana ailesini yollamıştı ya bekarken sonradan haberi olmuş o yüzden tüm arkadaslarından kıskanırdı.arkadaşları da konuşmuşlar biz keşke kacıraydık onu evlenseydık diye o yüzden tüm köylülerinden kıskanırdı.burnundan geldi kaç yıl.
(79 puan) tarafından
Ama şimdi şükür olgunlaştı o yola gider ben evde yalnıIm marketıme  hastaneye misafirliğe resmi yerlere kısaca yanı her yere kendim gidiyorum salıyor artık.kıyafete de eskisi gibi karışmıyor.resmen hapisten çıkmış özgür gibiyim uç yıldır canım seni de bırakır zamanla.tabı bazen hala damarı tutar da onu da gecıstıriyorum artık.konuşarak halledıyırum
0 oy
(6,270 puan) tarafından

Benimki de bana bağımlı oldu. Hamileligimi ogrendikten snra görüşmeyi kesti arkadaşlarıyla. Pek hoslandigim tipler degildi iyi de oldu ama hep beraberiz. Yalniz bsey yapamaz oldum. Aşırı düşkün oldu kiskancligi boyut atladi. Sabah ekmek almaya gdiym dedim uyuyodu seslenmedim çıkıyorum diye. Dönüşte bi baktm giyinmiş cikmis beni ariyo. Sabah sabah nereye gidiceksem manyak gbi peşimde devamli

(79 puan) tarafından
Aynen ki benim ki de öyle tuvalete gırerım yada balkona cıkarım ya nerdesin diye odaların hepsine bakar acaba sevdikleri için mi yapıyorlar yoksa takıntılılar mı diye düşünüyorum karsısında oturuyorum yanıma dıbıme otur diye kızıyor kokunu duyayım diyor normal değiller galiba
(6,270 puan) tarafından
Ise gitsin diye bakiyorum valla sürekli. Tamam cok seviyorum bende beraber vakit gecirelim istiyorum ama arada bende iki insan yüzü gorym. O ise gidiyo zoraki de olsa 2 3 insanla muhattap oluyo en azindan. Benim akşama kadar sesim icime kaciyo valla kimseyle konusmamaktan.
0 oy
(2,085 puan) tarafından

Bana  gina gelurdi her halde. Calisiyorum şirkette 15 gunde 1 arkadaslarim ile bulusuyorum.her yere gidiyorum.bin şükür  bu yonleri cok iyidir.cok incedir.ben zaten evleneceğim adam i seçerken  kahvd kulturu kufur agzindan asla cikmayacak derdim.bin şükür isten geliriz sofrayi kurar alt kat komsumun esi polis gece nobete gider ona inerim 1 saat kahve icer çıkarım. O 1 saatte sadece ozledim diye yazar.esim de arkadaşları ile 15 gunde 1 görüşür  annem biraz  uzak hayatim sen git dertlesirsiniz der hafta  sonu gidersem öğlen  aksam da eşim gelir.cok anlayisli bir insan bin şükür. Kiyafetime 1 gün  karismaz asla 

0 oy
(259 puan) tarafından

Size bi tafsiye veriyim. Bilmiyorum nasil olur ama sizde aşiri derecede kiskanin nereye gitdin kim aradi. Neden gec geldin. Benim kocamda biz nişanliyken beni kiskaniyordu. Ben kiskanmicam dedim megerse icimde kiskanc bir aslan yatiyormuş evlendikden sonra kocami o kadar kiskandim o kadar sorqu suale cekdim artik bikmişdi beni kiskandigini unutdu. Şimdide yalnizca sorular bende. Ha birde hep bana guvendiyini soyluyor. Ben kiskansin isdiyorum kiskanmiyor simdide:(((

0 oy
tarafından

Bnm eşim de öyle sayılır bni bir yere pek göndermez öyle balkon işlerine kızmaz ama kendi çıkar hafta da 1 2 kez otrr gelir. Ben anneme giderim o kdr. Başka yok. Bnde bsy dedim mi suçlu olrm susturur yine yapar yapcgini. Ama şikayet edersem sogurum o yüzden ben öyle kabul ettim öyle seviyorum napim 

0 oy
(674 puan) tarafından

Benim esiminde sacma sapan takintilari var malesef hatta daha fazlaydi balkona gece 11 den once camasir asamazdim yeni evlendigimiz siralar simdi gunduz kendi diyor hafi camasirlari atta kurusun diye ama ben hic ustelemedim zaman biraktim binlerce sukur olshn bu konuyu astik arkadasima giderim carsiya giderim karanliga kalmadigim surece karismaz hatta musaitse kendi birakir kendi alir bana dugunlerse oynamak yasakti kaynimin dugunu oldu gecen hafta oynamayacaksin senmi inatsin benmi goreceksin dedi bende goruruz yeter artik bana bu kadar baski yapma boguluyorum dedim sustu sonra yumsaklikla yaklastim bak sen arkadaslarinla gezerek stres atiyosun bende oynayarak atacam dedim 1 2 kere fazla cikamazsin dedi ve ben pistten indmedim :))) eve geldik gulerek kullagimi cekti hani 1 2 cikacaktin dedi bense guldum kendimi kaptirmisim ne yapyim kurt fazlaymis dedim :) kaynanama erkek misafir varken asla inemezdim kendi kuzenleri bile olsa kaynimin dugununden geldik herkes kaynanamgilde bana direk yukariya cikiyosun annmegilde erkek var dedi onlarda tek kuzenleri kimse beni yemez korkma bu kadarda karisma sen cikiyosan cik ben burdayim dedim seslenmedi yani demem oki cok fazla tepki vermeden ama kendinden de cok odun vermeden halletmeye calis her dedigine hee dedim benik burnumdan getirdi baktim olmuyor degistim ALLAH razi olsun burdaki arkdaslar coj destek oldu bana bu kadar pasif olma gozuni karart gerekirse diye uzun oldu hakkinizi helal edin 

İlgili sorular

1 cevap 131 göst.
27, Kasım, 2018 Bir Umuttur Yaşamak (1,216 puan) tarafından soruldu
3 cevap 171 göst.
30, Temmuz, 30 Gizem751 (40 puan) tarafından soruldu
7 cevap 262 göst.
9, Haziran, 9 MrvDK (56 puan) tarafından soruldu
3 cevap 348 göst.
13, Mart, 13 Aslalya (69 puan) tarafından soruldu
3 cevap 256 göst.
7, Ocak, 7 Dertli (396 puan) tarafından soruldu
9 cevap 288 göst.
23, Kasım, 2018 Huzurum.. (118 puan) tarafından soruldu

23,445 soru

212,608 cevap

380,144 yorum

2,821 kullanıcı

Kategoriler

...