Evet saçma postlar açmak hoşuma gidiyo napıosunuz herzaman ki gbi sıkılmaca postlara bakıp bakıp çıkıyorum
Böyle başlık görünce ya eda diyorum ya tuba uyuyucam yarın erken uyanmam lazım ama nasıl uyuyucam bilmiyorum
Kiz napak palyaco mu tutak bizde sen ne yapiyosan aynısını yapiyoruz iste sıkılıyoz
Oturuyorum sen
1,512,706 soru
24,672,803 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın