Valla canım benden bez istemediler ben almıştım tabi ama hastaneden verdiler her hastane aynı olmuyor halbuki hepsi devletin
Bence külot bez al çünkü bende kullandım hasta bezi çok büyük geldi birde birisinin yardımı olmadan bantlamak işkence 38 ile 40 beden büyük boy iyi diyorlardı İnternettrn bak istersen
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın