Bim e 12 haziranda trambolin geliyor erkek cocugum olacak koy yerindeyim hani park gibi bi secenegim yok internnette fiyatlari 700 tl falan trambolin kenarlari korumali çünkü bime de 400 tl ye geliyor sizce alayim mi
Nekaaaa pahalı ya ben ona o parayı vereceğime evime kendime harcarım hahahahah
1,512,482 soru
24,669,843 cevap
367,195 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın