Bende asla evde tek basima uyuyamam cok ödlek biriyimdir hep aklima sacma sapan seyler getiririm durduk yere Esim kasap oldugundan gece et almaya gider o gun ya annemde ya da kaynanamda kalirim.
1,512,562 soru
24,670,842 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın