0 oy
572 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

İlk bayram aslında ikinci ilkinde annemin karnındaydım büyükbabam dan kaptım harçlığımı :D

image

5 Cevaplar

+2 oy
tarafından
Cnm parayla temas ettirmemeye çalış, bnde bazen yapıyorum bu hatayı  foto çwkcem diyr ama en pis şey para
tarafından
Babası çekmiş :)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bize bayram harcligimizi eft yapacak dedesi:))
tarafından
Ooo oda iyi :))
0 oy
(15,126 puan) tarafından
Güle güle harca minnoş ☺️☺️
tarafından
Sağol canım :))
0 oy
(187,461 puan) tarafından

Bizim kimsemiz yok dedemiz cok uzak :'(

tarafından
Ağlıcam sevdaaaaaaaaaaaaaa
(187,461 puan) tarafından
Ben hep agliyomki
tarafından
Yorumunu görünce içim bi tuhaf oldu gürbetlik çok zor az sabır et inşallah kavuşursun az kaldi
0 oy
(672 puan) tarafından
Benimkiler vermediler cimriler bide sabahın köründe kalkıp oraya gittik
tarafından
Kötü olmuş ya
(672 puan) tarafından
Sadece kötü mü komşum bile 100 verdi onlarda tık yok şimdi yine geldim istiyim mi çingene gibi mi olur :-D

İlgili sorular

+2 oy
1 cevap 201 göst.
+1 oy
6 cevap 331 göst.
13 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 553 göst.
0 oy
10 cevap 717 göst.

Kategoriler


1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...