Aynen canim benimde oyle bende diyorum internetimmi bitti ee bakıyorum var daha yeni yaptim buraya giriyor wpa girmiyor mesajlar gitmiyor kafayi yicektim nerdeyse
Aynen cnm bizimde öyle
Bendede o sorun var ya bende teli açtım kapattım yine aynı demek genel bi sorunmuş
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın