372 göst.
tarafından
Hiç sevmedgnz hni huylarini davranışlarıni knsmalarini vs hic sevmediğiniz mecbur kalmasaniz yanınızda bile istemeyecgnz bir insan olsa ama kinamiorsnz hani Kınayinca başa gelirmiş ya oyzdn belirtm onu:) sizce başa gelir mi yine de? yinede ccgnz fln o kişiye benzermi ? ben bunu çok merak ediyorum :\??
Reklam

9 Cevaplar

0 oy
(7,915 puan) tarafından
En büyük korkum :) benimde var oyle biri etrafimfa insallah kizim ona benzemez ya
tarafından
Kimdu kim :)))
tarafından
inşallah canım :) ben kinamiorm ama benimde hoc benzemsn ddgm kisi var aslında coooook kişi var çünkü çoğu kişi hic istmdgm sekildeler ama gormedgm için çok aklıma glmior hrfzmn ama biri var goruorm fln hic bnzesn istemiorm
tarafından
Bebek karnında hareket ettikçe kime bakarsan ona benzer derler
tarafından
benim yanımda hep eşim vardı genelde hatta ilk tkmesni babasına ve bana yaptıyfi :)
tarafından
Ne güzel canım ya ❤️❤️
tarafından
Yok kız yalan onlar yalan canım inanma :)
Reklam

0 oy
(2,323 puan) tarafından

Kınarsan benzer ona karsı kotu duygular beslersen benzer.ınsan ınsanı sevmez se sevmez ama sureklı onu dusunup kotu seyler aklına getırıyosa benzeyebılır mesela ben balık burcuyum aslan kısısıylr kavga etmıstık bebegı ınsallah balık burcu dogar dedjm ama 8 günle koc burcu oldu ama sor benım bebegımın burcu ne olacak :D 

tarafından
kınamiorm ama asla da ccgmn o kişiye bnzemsni ole olmasını istemiyorum:( ve balık burcu mu olck:))
(2,323 puan) tarafından
Hayır tatlım aslan :) sevmedıgım ıcın o kısıyı aklından cıksrmaya calıs canım ne ksdar negatıf dusunursen o denlı benzeyebılır.
tarafından
aaa doğru aslan olması gerek:)) elimde dgl hani hep dua ediyorum allahım kinamiorm NEOLUR basıma gelmesin kızım benzemsn neolr diorm inş bnzemez
(462 puan) tarafından
Ahaha bende domuzu hic sevmem sevmem derkende etini hem haram hemde asiri igreniyorum kayinbabam cok fazla aliyo hem etini hem yagini hastalik bulmusdun domuz yagindan igrendigimden kansere kadar gidiyodu zor kurtuldum .. simdi vebegim sari domuz senesinde dogdu:))
(338 puan) tarafından
Kaynatan ne yapıyordu domuz etini ve yağını ? Müslüman değil mi kendisi ?
(462 puan) tarafından
Musluman ama Namazi zekati yok ..
(338 puan) tarafından
Allah Hidayet versin cnm ne deyim mübarek günde :(
0 oy
tarafından
Valla bn eşimin ailesinden hoslanmam ama çocuğum onlara benzemiyor hiç bakmadım onlara çünkü hep eşime baktım oğlum eşime benziyor bira da bana :))
tarafından
He ya aynen öyle kız yaslarimizda uyuyor nasılsa
tarafından
aynen cancgzm :) gel misfrlge kardeşini untma:)))
tarafından
İnşallah yolum geçerse neden olmasın :)
tarafından
beklerim izmitte bir arkdsn var nede olsa herzmm:))
tarafından
Eksik olma kuzum ❤️❤️
0 oy
(361 puan) tarafından

Korkma canım benzemez inşallah ama o görüşmek istemediğin kişiyle çok karşılaşabilirsin istemediğin ot burnunda biter misali :D

tarafından
inş bitmez canım inş bitmez ben evimde eşim ben ve sadece kızım olrk yasamak istiyorum
(361 puan) tarafından
Tabi ki öyle istersin canım herkes öyle ister ailesiyle yalnız yasamak ama anlamadım kim ki eve mi yerleşmek istiyor istemediğin bir yakının felan
tarafından
hani gelip gideblr tabiki ama herxmn görmek istemiprm çünkü esimle ikisnn arasında kaliorm   ve kimse eve yerlesemez anne baba ve çok çok büyük bir şey olup ihtiyacı olmadığı sürece :)
(361 puan) tarafından
Kayınvalidenden mi bahsediyorsun canım gelip gidebilir ama her zaman görmek istemiyorum diye kime dedin anlamadım
tarafından
o değil canım başkası cnm
(361 puan) tarafından
Hmmm eşinle arasında kaldığına göre yakın biri galiba ama düşünememeye çalış boşver hayatta her zaman istemediğimiz bir iki kişi çıkabiliyor karşımıza malesefff
tarafından
benim hytmda coooooooook var maalesef Ama olsn ztn evime gidince kimseyi gormeyecgm ztn ben eşim ve kiizm olck gnlde oyzdn sknti yok
0 oy
(503 puan) tarafından

Doğunca görücem canım ehehee :D şurda 72 günüm kaldı <3 ben de çok merak ediyorum. Bir de büyük abim dalga geçiyo benle ben küçükken herkesin bebeğiyle dalga geçiyomuşum yok çirkin yok boyu kısa yok ağzı büyük kulağı kepçe vs diye. Bana diyo ki senin çocuğun nasıl bi çirkin olcak merak ediyorum :Dd ben de ona oğlan dayoya benzermiş senin gibi çekik gözlü olur bence diyorum.  Niyeyse abilerime benzeyecek gibime geliyor bizim genlerimiz biraz baskındır. Ama nolur nolmaz gider de biri var saygıdan hürmetten ötürü asla üzmek istemem kırmak istemem ama bana çok çeektirdi o kişiye benzerse diye de tedirgin olmuyor değilim :D ama farketmez o da maşallah güzel bir insan dıştan da olsa... içi pek öyle değil allah korusun yavrularımızı hayırlı ahlahlı edepli yavrularımız olsun inşallah

tarafından
amin inşallah canım inş:)❤ bnde içi güzel ahlaklı saygılı içinde allah korkusu olan dinine düşkün anneci babaci vs olsn istiorm
0 oy
(252 puan) tarafından
Cnm bnce batil inanc cok sacma bu genetik yapilarla ilgili dnayla ilgili korkma
tarafından
benim kız kardsme ckmesn istiorm ozmn yandk
0 oy
(84 puan) tarafından
Benim de en büyük korkum bu üstelik benim cevremde 1 kişide değil 3 kişi kınamıyorum asla ama ister istemez bir yerden sonra gözüne batıyor kızıyorsun inş oğlum çekmez onlara aklım çıkıyor benzicek diye 
0 oy
(114 puan) tarafından
Ahahha :D korkarım çok.. Hamileliğim boyunca gelinim mutfakta izlemedim fatihi görmeyim diye :D 
tarafından
allah iyiliğini istiyorum veersin  :)))
0 oy
(1,854 puan) tarafından
Benzemez niye benzesin
Reklam

İlgili sorular

26 cevap 93 göst.
20, Nisan, 20 ♡♤Halil'in Annesi♤♡ (2,209 puan) tarafından soruldu
14 cevap 176 göst.
18 cevap 278 göst.
20, Eylül, 20 ❣️SSihirliElleri❣️ (1,652 puan) tarafından soruldu
37 cevap 792 göst.
13, Mayıs, 13 misafir tarafından soruldu
43 cevap 682 göst.
23, Nisan, 23 misafir tarafından soruldu
13 cevap 300 göst.
Reklam

39,390 soru

383,708 cevap

686,921 yorum

3,974 kullanıcı

Kategoriler

...