Kızlar aklım karışıyor ya kızım 4 aylık gece yatarken 3 kat ile yatırıyorum altında 1 tane pijama bırakıyorum ev kalürferli normal derece de yanıyor böyle kızım bunalıyor gibi oluyor bazen bedenine bakıyorum ısısı iyi gibi pek anlayamıyorum gece beşikten alınca sırtı çok sıcak oluyor zıbını var uzun kollu onun üstünde uzun kollu onun üstünde uzun kollu 1 tanesini çıkarsam mı
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın