Eşimi kardeşimin odasına attik kardeşimle annemin koynuna girdik bizden keyiflisi Yok
2 3 kere okumadan anlaşılmıyor
neyyyyyyyyyyyyyyyy
Basligi okudum kaca sattin yazcaktim Allah affetsin
Ahaha ya deli
Kocamı sattım deyince kötü anladım neden ise
Yorumları okuyunca anladım
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın