129 göst.
(12 puan) tarafından
Hanimlar bebegim iki aylık bi kaçgündür sütüm azaldı iki göğusten 50 ml anca çıkar emiyo sut gelmeyincr ağliyo havalar sıcak hiç bişey yiyemiyorum sadece su içiyorum aklaşamları eşimle iftarda yiyiyorum okdr ama yok napcam mama vermek istemiyorum çokta kilo aldım yemekte istemiyorum niye azaldı sütüm onuda bilmiyorum 

14 Cevaplar

+1 oy
(3,458 puan) tarafından
Büyük ihtimalle iki gündür sütünün azaldığını kafana takmissindir ondan:)
(12 puan) tarafından
Evet canım cok takiyorum bebeğim doymuyo artık
(3,458 puan) tarafından
Takma işte birincisi bu ikincisi yediklerinden daha çok su ve dinlenmek uyku süt yapyor üçüncüsü mama öcü degil gerektiği yerde takviye yap bişey olmaz ama goguslerde artık terbiye olur öyle sis sis olmaz :)
(12 puan) tarafından
Çok yumuşak göğüslerim bende süt yok diyorum eskiden dolu dolu oluyodu göğslerim
(3,458 puan) tarafından
Hele benm bicikleri bı görsen küçük limon kadar ama emziriyorum yedi aylık oldu sadece adet olduğum zaman sütüm azalır sonra devam:) kısır yap ye bol bol acayip süt yapyor:)
0 oy
(215 puan) tarafından
kesinlike marul ye canım inan bana dua edersin bide dövme çorbası  mutlaka yemelisin acayip süt  oluyor bende benim kız sekiz aylığın  içinde halen sütum çok maşallah  ... daha az önce iki kase dolusu dövme çorbası yedim bittikçe yapıyorum  canım  bide evet arkadaş doğru diyor kafana takma sütum  yok deme var de damardan gelene yok denmezmis
(12 puan) tarafından
Inşallh canim allah razı olsun
0 oy
(2,433 puan) tarafından
Hiçbirşey yiyemiyorsan bile günde 3 litre su iç bide kafadan sil sütünün azaldığını cagnimm
0 oy
(2,037 puan) tarafından
Kilo mu önemli bebeğin doyması mı? Yemek zorundasın ben valla varil gibiyim ama süt azalmasın diye yememezlik yapmıyorum asla. Biraz büyüsün diyet yaparım spor yapar veririm ama şimdi çocuğumun sütü önemli 
0 oy
(427 puan) tarafından
Canım ben sütüm yettiğince emzirdim Bi taraftanda mama verdim. Masallah ikiside cok güzel gür büyüdü. Ver bişi olmaz. Bazı burada bilmiş anneler anne sütü ver falan filan sana laf söyleyecekler takma bence kafana. Her anne sütü yettiğince bebegin emzirmek ister yetmeyince cocuk aclıktan mı ölsün. 
0 oy
(3,321 puan) tarafından
Benimde sütüm 40ciktiktan sonra azaldı mama verdim yapicak bisey yok canım bebek doymuyorsa mecbur mama vericen
0 oy
(312 puan) tarafından
Ay bende aynı durumdayım ya bende çok takıyorum. Napsam bilemedim hayır yiyorum ama yine de az benim de bebeğim 2 aylik
0 oy
(606 puan) tarafından
Su su su bol bol su 
0 oy
(112 puan) tarafından
aa dunden beri bende ayni durumdayim.bnde saginca sag gogustrn 50 ml sol gogusten 15 ml.zor.cikiyo ama bebegim tek gogsumle.doyuyo ve 1 sat sor dier gogsu veriyorum oye sut gelmiyo.diye aglmiyo bide yaklasik yarim saat kadar emiyo anca doyuyo bnimde.goguslerim.cok.yumusak.oldu dunden bedi sutum azaldi diyorum.kendimee.ama oyle desek.daha cok azalir.oyuzren surekli beynine ben im sutum bol bebegime yetiyo doyuruyo yariyo de ise yariyo vala ben dogum yaptigmda benle.dogum yapan bi kadin soylemisti ogundur oyle derim kendi.kendimee zten sutu yapan sudurrr yediklerin sutun kaliteli olmazini saglarr ;)) 
0 oy
(766 puan) tarafından
İncir ve kayısı hoşafı yap sütü bollaştırıyor cnm
0 oy
(396 puan) tarafından
O arada bir azalıp bir çoğalıyor normalmiş bende yeni oyrendim yeme icmene dikkat et düzelir inşallah
0 oy
(615 puan) tarafından
Sut yapici seylerin hepsini tuket canim rezene cayi ic dereotu ve marul ye hurma ve ceviz tuket bol bol su ic karpuz ye bi de kendini cok yorma bebegini de sık sık emzir daha kucukmus 
0 oy
(38 puan) tarafından
Canım yatmadan önce bir bardak kefir iç şu marketlerde satılandan. Ben bugün Bi içtim maşallah göğüsleri taş gibi kesildi bebeğime zorla içirdi biraz boşalsın diye ben de tesadüfen denk geldim
0 oy
(4,694 puan) tarafından
Malt içecek

Rezene çayı

Tahin helvası

Bol yeşillik

3 tane kuru inciri doğra bı bardak içme suyu ile kaynat süzüp iç günde 3 4 defa yap çok güzel süt yapıyor kilo elbet verirsin bebeğin emdikçe kilo da zamanla gidiyor canım 

İlgili sorular

6 cevap 91 göst.
27, Aralık, 2019 Emine aksoy (26 puan) tarafından soruldu
12 cevap 215 göst.
4, Şubat, 2019 misafir tarafından soruldu
7 cevap 141 göst.
6 cevap 136 göst.
10, Kasım, 2019 Buse06 (239 puan) tarafından soruldu
4 cevap 102 göst.
2, Ağustos, 2019 ♦️NİSA (1,707 puan) tarafından soruldu

80,214 soru

2,113,412 cevap

7,000 kullanıcı

...