205 göst.
(108 puan) tarafından

Bayram için memleketine gidecek olan var mı acaba izinli veya izinsiz :ermm:

9 Cevaplar

0 oy
(4,548 puan) tarafından
Ucus yok canim
(108 puan) tarafından
Kendi arabanızla imkanınız yok mu çok mu uzak
(4,548 puan) tarafından
Arabamız yok ki zaten  yasak istanbuldayim ben arabayla vs 18 saat
(108 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun inşallah canım
0 oy
(541 puan) tarafından
Yani ben geldim ama özel aracımiz var ve köydeki evden hiç çıkmayız yinede önlem alınması gerek 
(108 puan) tarafından
Polisler durduruyor mu acaba
(541 puan) tarafından
Dün izin vardı çocuklara oyuzden durdurmadılar
0 oy
(226 puan) tarafından
Bence kimse bi yere gitmesin sokağa çıkma yasağı boşuna koyulmadı sonuçta
(108 puan) tarafından
Kesinlikle katılıyorum bende aynı dülüncedeyim bayram sonrası yasak kalkacak zaten
0 oy
(8,494 puan) tarafından
Kardeşim geliyor inşallah sonunda 2 aydır batmanda kalmıştı bir türlü gelmiyordu izin aldı 3 de yola çıktı çok şükür 
(108 puan) tarafından
Gözün aydın olsun inşallah canım
0 oy
(852 puan) tarafından

Canim ben yarin gidicem normalde istemiyordum ama otlar bicilecekmis isler isl yapılacak eşim yapacak bayram izninde tek bırakamam onu. Annemle bizde sebze filan ekicez kışlık konserve koymak icin

(108 puan) tarafından
Hayırlısı olsun inşallah canım bizde 5 aydır gitmiyoruz eşim çok gitmek istiyor 2 tane de çocuğumuz var malum çocuklara yasak cezası var aslında ikna olmuştu ama elimizde olmuyor bazı şeyler
(852 puan) tarafından
Olmuyor cnm normal de abim babam gelip yapardi yasak yurt dışından gelemediler 67 yasinda kadina tek yap diyemem
(108 puan) tarafından
Aynen canım hayırlısı olsun inşallah :)
0 oy
(1,442 puan) tarafından
Keşke gidebilsem
(108 puan) tarafından
Bayramdan sonra gidersin inşallah sende :)
0 oy
(2,148 puan) tarafından
Doguma 19 gun kaldi yani belli mi olur erkende gelebilir 37+2 haftaligim 

Gitmiyorum malesef inşallah öteki bayrama nasipse oğlumuda  alir giderim
(108 puan) tarafından
İnşallah canım inşallah Allah gönlüne göre versin :)
0 oy
(2,604 puan) tarafından
Hyr yine koca istanbulda kaldık ama gitmeyi çok isterdim kurbanda saten gidemem etti 2 sene 2 senedir görmüyorum hasretim
(108 puan) tarafından
Ayy canım benim ne kadar da uzun olmuş Rabbim kavuştursun inşallah gönlünce git inşallah :)
0 oy
(408 puan) tarafından
Ben bugün geldim izinle. Şükür nerdeyse 4 ay olmuştu. Eşim kaldı malesef çalışacağı için.
(408 puan) tarafından
Ben de kendi aracımızla geldim ama Zonguldak vaka sayısı bakımından kritik Bi yer olduğu için Red geliyor olabilir. Dediğim gibi bizim 2 il de vaka olarak az ve yasak olmayan yerlerdi sistem hastalık, geçirmediğimiz
 için 1 saatte onay verdi nerdeyse.
(426 puan) tarafından
En güzeli yarın kaymakamlıga gidip yüzyüze görüşmek. Cok tesekkür ediyorum cnm
(108 puan) tarafından
Kolay kolay izin vermiyorlar iyi almışsın canım
(408 puan) tarafından
Rica ederim evet yüz yüze görüşerek aldık biz de.
(408 puan) tarafından
Kolay kolay vermiyorlar haklısın ama biz tüm yazı geçirmek için geldik ve iki ilde de vakanın az olmasından ve yasak olmamasından dolayı şanslıydık sanırım. Hastalığı geçirmemiş olmak da avantaj tabi

İlgili sorular

2 cevap 101 göst.
11, Mayıs, 11 Buse06 (239 puan) tarafından soruldu
7 cevap 258 göst.
2, Mayıs, 2 Minnoşun Annesi ❤️ (1,104 puan) tarafından soruldu
7 cevap 168 göst.
26, Nisan, 26 B.Prensesi❤A.Herşeyi (1,387 puan) tarafından soruldu

80,204 soru

2,113,035 cevap

7,000 kullanıcı

...