Kızlar 1 buçuk sene önce saçıma sarı renk boya yaptırdım sonra yaptırmadım hamile kaldm yapmadım şimdi dogum yaptım 40 çıkmaya yakın bu boyayı boyatmak istiyorum yalnız saçımın uçların da sarı renk hala var sorun olur mu sarı renk bir parmak boyutunda zaten kuaföre şimdi gidemiyorum o yüzden soruyorum sizlere
1,512,718 soru
24,672,893 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın