Kardeş olması hakkı ama hemen yapmak zorunda değilsin bunun tadını çıkartın hayatı biraz yasa sonra mesela ben 7 yıl sonra yattim çok da iyi olmuş benim icin
1,512,601 soru
24,671,204 cevap
367,272 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın