Bebeğim 43 günlük 8 günlükken göbek bağı düştü yalnız dışarı çıkma yasağı vardı müdahale edemedik yasak bitti eşim eczaneye gitti ellemeyin birşey sürmeyin kendi düzelir demiş bu şekil kaldı düzelecek mi acaba ?
1,512,746 soru
24,673,211 cevap
367,381 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın