İyi günlerde giysin cnm
Hastanedeyim cikinca ugrayacagim bende
Özellikle askilik icin
Bana yakın bim yok ya çok uzak eşim gidip bakavakmia birazdan ama bişey kalmamıştır bence . Evim olursa ilerde bim a101 e yakın olsun diyom
Kız oyss ne de güzelmişler gule güle kullanın
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın