Ben tutmayi denemistim ama fazlaca istifra ediyodum o yuzden tutmadim. Para cikardim bide dogurduktan sonra tuttum 30 gun canim borc olarak.
Ben tutardim ama şekerim var riskli o yüzden çok üzgünüm yemem gerek
Ben muhtemelen dogurucam ramazanda
1,512,452 soru
24,669,320 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın