Darısı hepimizin başına başlık çok güzel inşallah bunu gerçekten duyarız....
Bizim burdada Çanakkale de150 civarında koronalı hasta varken hastanede şuan 8 kişi var deniliyor. Biter inşallah.
1,512,226 soru
24,666,544 cevap
367,014 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın