10 aylik emekleri, 14 aylik yürüdü canım. Acelesii yok kiz öyle de böyle de yürüyecek. Yattığı iyi durmuyorlar hiç heryere girip çıkıyorlar
Bizim de ayın 17 sinde 8 ay bitecek
Emekleme yok :) tam dönüş yok
İlk kızımda çok emeklememişti bu da sanırım öyle olacak
1,512,773 soru
24,673,507 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın