270 göst.
(362 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi

Bayanlar smdi esimin ailesinin alisweris yaptiqi bi magaza war ama.magazada hersey var ew icin gerekli olan hersey yani esimin annesininde 10 bine yakin borcu war abisininde borcu war 10 bin ciwari bizmde 10 bin borcumuz war o magazaya. Borclar kaynanamin adina ama herkes kendi aldiklarini biliyor yani. 14 aylik ewliyim her ay biz bin lira oduyoruz biz odediqimiz icin dolayisyla kaynanm we kaynim odemiyor borclarini erteliyorlar yani. Ama biz esmle bu durumdan cok skldik onlar keyif yapuor bi elleri yagda dier elleri balda bizde ay sonunu getrcez die kndimizi paraliyoruz. Esime dedim bizde biraz erteleyelim borcumuzu birazda onlar ustlensin bebeqimiz olucak bu ay paraya ihtiyacimiz war daha bisey almadim bebeqime 36 haftalik oldum. Anasi kndi borcu olan kismindan dewm etsin odemeye bizm zaten borcumuz belli 10 bin 14 aydrda biz oduyorz onlar yeteri kadr rahatladilar sira onlarda dedim bu ay taksit odemesine izin wermesin parayi bnkaya koydu acil durumda kullancaz. Aile wicdansz olduklari icin esime diolar ki hayir askere qidene kadr sen odiceksin bizm islerimz war bilmem odeme yapamayiz diolar bnde dedim walla bizmde islerimiz war bebeqim olacak daha biseyi yok yawrumun bizde odeyemeyiz dedim tartistik esmde dedi abiside sennde borcun war sen odeyeceksin bundan sora odemiom en son 10 bin kalsin benim borcum ben oyle odeyecem dedi falan smdi siz olsaniz o kaynanyla o kayinla birdaha konusurmusuz Allah icin

4 Cevaplar

0 oy
tarafından

Valla canım allah ıslah eylesin hepsini siz başta hata yapmssnz anladgm kadaryla borcu bir yapmkla

0 oy
(56 puan) tarafından

Keşke tek eşinin üzerine yazdirsaydiniz borcunuzu her ay 1000tl 14 ay oldu yazmissin 14bin eder fazlasini ödemissiniz zaten siz ödemeyin bitti bizim borcumuz onlar sizin borcunuz diyin mesafe koyun arayada yazik gunah ya hicmi düşünmüyorlar eşin birde askere gidecek sen ne yapican Allah yardimcin olsun

(56 puan) tarafından
Anladim canim ben evlenelide 3.5 ay oldu beyaz eşyayi biz ödüyoruz mobilyalarida kaynanamlar ödüyor normalde diger oglunun herseyini yapmiş onlar ödesin dedim eşim bana arabada yardim ettiler ben öyle birsey diyemem istiyemem diyor abisinede yardim etmişler arabada yardim diyorum karistirma diyor iyi öde diyorum bende kavga etmek iatemiyorum eşimle abisinin yaptigi çok seyler varda neyse diyorum Allah görüyor
(362 puan) tarafından
Siz yine iyi beyaz esya tek oduosunuz biz herseyi oduyoruz. 3 gunluk ewliydim kaynanm 36 milyarlik borc senetlerini onumuze atti odeyin die butun dugun masraflari biz karsilamis olduk yani onlar hicbisey yapmadilar ama lafa qelince en iyi en dusunceli en fedakar ewladina en cok duskun olan anne benim kaynanam... Sukur ki Allah war Rabbim sahit
(56 puan) tarafından
Takilari almadilar demi sende kalmıştir umarim bizim dugunude eşim yapti o aldiklari arabayi satip yapti ama takilari vermedim ben o yüzden her ay gelip dert yaniyor kayinbabam bende bizde ödüyoruz sizin odediginizi diyorum ablasi var birde daha dugun olmadan ben takilari ona borc verecekmişim oda kendininkiyle birlestirip ev alacakmiş ben kiraci olarak onun evinde oturacakmişim hayir dedim eşime vermiyorum
(362 puan) tarafından
Takilarimi qormedim bile daha almayi gectim qormedim yani salondaydim aileme sarilip aqliordum kusak baqlanirken takilarin old kurdaleden paralar dustu bi iki tane kaynanam qeldi boynumdan aldi daha qormedim takimi borc odediler sozde. Takilarin haricinde 36 milyar borc kalmis onuda bize kitlediler..
Senin qorumcende ne kurnaz ha benim altinmla ew alacak bnde ewinde kiraci olucam.. Ne dielim ki ne desek bos olan oldu ama hesap qunu sorulacak hersey
(56 puan) tarafından
O kurnazsa bende kurnazim yedirmem :)şimdi gülüyorum ama o zaman çok sinirlenmistim daha bu hesabi ben nişanliyken yapmişlar eşimi cagirip eve onunla konuşmuşlar oda saf olur demiş ben de vermiyorum dedim kapandi konu eşimede kizdim sen bana sormadan nasil verirsin birde olmayan altinlarin hesabini nasil yaparlar diye oda anladi sucunu sustu şimdi hic karismaz :))
0 oy
(659 puan) tarafından

Aman ya bu para konularından bende bıktım kaynana kayınbabab emekli oldukları halde çalışıyor 4 maaş alıyorlar bizde  sadece eşim çalışıyo dahada bizden para istiyorlar ihtiyaçları da yok evlerinde yok yok ben yeni evli olduğum halde öyle eşya yok herkes birazda karşısındakini düşünse vicdanlı olsalar sonuçta biz daha yeni ev kuruyoruz gelecek bizim için daha uzun ama anlayan yok konuşmuyorum ne kayınbaba ile nede diğeri ile can sıkıntısından başka bişey değiller

0 oy
(669 puan) tarafından

Bu alisveris yaptgnz yer nasl hiryer ki okadar borca aylk bin bin kabul ediyor digerleri odemiyor.  Ki odemeyin birazda onlar odesin gecend e paylasn yapmstin sen cnm hatrladm. Onlar odesede arada odemeye calsn tez zamanda bitsin jorcunuz . Aile olarak ne yapmslar ki araya da koyun mesafenizi . Yap cocugna birseyler yazk gunah ne yuzle torun sevmeye gelicekler insan evladini dusunr bunlar kndini dusunuyo

İlgili sorular

6 cevap 307 göst.
9 cevap 160 göst.
1 gün önce Kaderdls (27 puan) tarafından soruldu
16 cevap 363 göst.
6, Aralık, 2019 Ikramm❤️ (207 puan) tarafından soruldu
6 cevap 105 göst.
6 cevap 301 göst.
14, Mayıs, 14 Herşeyim Tuğra Berk❤ (3,423 puan) tarafından soruldu

79,827 soru

2,102,766 cevap

6,981 kullanıcı

...