Kafayi siyirdin heral bacim napiyon be hahahahahha
Kolay gelsin canım gündüzler torbaya mı girdi iftar sonrası enerji patlaması mı
Bu saat benim dinlenme saatim bu saate kadar çalışıyorum şuan bebeler uyudu bu anı asla bozamam
1,512,734 soru
24,673,046 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın