Olur canim o sislik ve agrilar normal benim kızım 9 aylik oldu hala biraz sislik kaldi sezeryan yerinde tam düzelmesi 1 seneyi buluyormuş geçmiş olsun canım⚘
1,512,724 soru
24,672,950 cevap
367,373 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın