Kızlar ben 5 gun önce normal doğum yaptım ...
Ama bedenim acayip şişmiş ,ayaklarım ayakkabılarda olmuyor, karnım burnumda halla doğum yapmamış gibiyim...
Yürüyorum
Şu içiyorm ama şişkinlik gecmiyor , benim gibi olan var mı ?
Yada bu durum normal mi ?
Ödem onlar heralde soguk suyla masaj yap gecer insAllah
1,512,482 soru
24,669,864 cevap
367,196 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın