0 oy
631 göst.
Diğer kategorisinde (5,575 puan) tarafından

image

kızlar iftar sonrası için lokmalık irmik tatlısı yaptım. Allah herkesin orucunu kabul etsin herkese bolluk bereket ihsan etsin❣

4 Cevaplar

0 oy
(187,461 puan) tarafından

Şimdi gelir fransali ;)

(5,575 puan) tarafından
Sende gelmiş oldun canikom :D
(187,461 puan) tarafından
Ben salca olmaya geldim ama☺️
(5,575 puan) tarafından
Olsun sonuçta su anda burdasin ahhaha :D
-Reklam-
0 oy
tarafından
Amin amin amin afiyet olsun 
(5,575 puan) tarafından
Sagol canim benim☺❤❤
0 oy
(15,126 puan) tarafından
Afiyet olsun canım ellerine sağlık 
(5,575 puan) tarafından
Teşekkürler tatlim❤❤
0 oy
(3,142 puan) tarafından
Immm ne de guzel görünüyorlar ellerine kollarina sağlık Sultanim❤❤ afiyetle yiyinnnn
(5,575 puan) tarafından
Günaydın bebeğimm bugün senin için en güzel günün olması dileğiyle☺❣❣
(3,142 puan) tarafından
Gunaydin cancagzimm❤❤ aminnn sizin içinde insallahhhh❤❤❤❤❤⚘⚘⚘⚘
(5,575 puan) tarafından
Aminnnn bitanem☺⚘⚘

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 678 göst.
2 Kasım 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde hzltn (179 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 440 göst.
24 Ekim 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde Melek annesi ❤️ (1,084 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 692 göst.
4 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Rukieye (2,573 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 857 göst.

Kategoriler


1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...