0 oy
429 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Evde pek bişey kalmamıştı dolapta kuru gida vardi ama dolabi açtım pek bişey yokru. Annemlere gittim dolap dolu idi degisik oldum  idare . Ederiz dedim kendi kendime halbuki durumuz iyi sukur. Ama bi an durumu duskin olankar aklima geldi onlar ne yiyor ne içiyor hep dusunuyorum ya. Esi isten cikarilanlar mesela
notu ile kapatıldı: Soru tekrarı

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 618 göst.
+1 oy
39 cevap 1,627 göst.
11 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 531 göst.
10 Eylül 2020 Diğer kategorisinde Ahsen (2,018 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 120 göst.
8 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Mh. 2606mt (172 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,632 soru

24,671,477 cevap

367,283 kullanıcı

...