318 göst.
(30 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi
Bizim 3 yıldır baktığımız bir köpeğimiz var onu çok seviyorum tıpkı bir çocuk gibi ilgi istiyor bekliyor küçük ırk olduğu için bizde zaten ona öyle davranıyoruz ama şimdi hamileyim ve etraftakiler sürekli köpekle bebek aynı evde olmaz diyor doğum zamanında onu annemlere vericem bir süreliğine annemlere farklı şehirlerde yaşıyoruz  sizlerde evcil hayvanı olan var mı sizler neler yapmayı düşünüyorsunuz
Reklam


16 Cevaplar

0 oy
(3,057 puan) tarafından
Hayvanları çok severim ama bebekle aynı ortamda  olmasını bende istemem kişisel fikrim 
Reklam


0 oy
tarafından
Dryşngl var ona sor onunda bir tane var evde köpeği ve hamile 31 haftalık :)
(3,276 puan) tarafından
Sahiplerine fena halde sadıklar  ☺
tarafından
Evet ona kesin inanıyorum artık :) kuzenim üzerime salcak diye kıza gitmiyorum korkumdan
(2,969 puan) tarafından
Heh duydum geldim :D benim ki evlat valla :D nasıl vazgeçilir valla aklım almıyor. Şu evde bebekle köpek aynı anda olmaz diyenlere kafa göz dalasım geliyor :D
tarafından
Bana dalma sakın ben minnoş bir kediyim :)
(2,969 puan) tarafından
Yok sadece kedi köpek evde olmaz diyenlere gıcığım ben :D gayet de oluyor bal gibi oluyor yani :D
0 oy
(3,276 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

image

Benim de köpeğim var rottweiler  cinsi ve 32 haftalık hamileyim.   7 aylık şu an ve 70 kiloda Çok Ağırlaştı Oğlum  ☺☺

Eğer ki sizinki  küçük ırklardan  ise aşıları vs yapılı ise tüy dökme sorunu yoksa çocuk gelişiminde vs çok yararlı die biliyorum ben 

(1,961 puan) tarafından
Kız bunu evde mi besliyodun
(3,276 puan) tarafından
Evet canım evde besliyoruz.  20 günlükken almıştık
(1,961 puan) tarafından
Ben sokakta gorsen bi sokak yukardan yada aşağıdan giderim valla cesaretlisin baya
(3,276 puan) tarafından
Canım bazı kişiler bu tür köpekleri biraz vahşi yetiştiriyorlar  çiğ et vs vererek saldırgan yapıyorlar .. Bizimkisi öyle değil.  Kendini sevdirmesini biliyo evet görünüşü biraz ürkütücü   ☺☺☺
+1 oy
(252 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

image

image

Benim 3 tane muhabbet kusum var :) opuyorumda valla onlar benim ilk cocuklarim olene kadar benle :)
tarafından
Yaaaaaaa en sevdigim hyvan ben bu minnoslari yerim yaaaa
(604 puan) tarafından
Şuan imkan olsa videosunu atardım Şuan ki halini deli gibi mirildaniyor :D
(7 puan) tarafından
Bebek doğunca ilgilenin yine kuşlarla yeşil olandan benimde vardı pasaydi adı 3 yıl falan olmuştu alali öle seviyorduk ki heryere tasiyorduk konusuyirsu kızım oldu iki ay sonra oldu birden neoldugunu anlamadik etraftan duyduğuma göre kıskançlıktan ciğerleri bitermiş okadar sucladimki kendimi yeterince ilgi gosteremedim diye kaç gün ağladım bidaha da ****** beslememeye karar verdik ayrılması çok oluyor
(227 puan) tarafından
Benimde kusum var agzinu yuzunu öpuyorm :))
(604 puan) tarafından
Berram evet haklısın ilgi istiyorlar onlarda burda birinden duymuştum bebeği doğduğu gün kuşu ölmustu oda çok üzülmüştü bende çok seviyorum kuşumu Ekim ayında düşük yapmistim eşimde bunu aldı bana al sana evlat diye inan oglummus gibi bakıyorum kanadını elimle kavrayıp sıkmadan yukarı kaldırıp heryeruni öpüyorum ozamn savunmasız oluyor doya doya öpüyorum :D
0 oy
(489 puan) tarafından
Bnm var, hamile kaldığım zamanlar 5 tane kedim vardı, 5 aylık olana kdr hepsiyle ilgilendim ama ev sahibi sorun yaptığı için 4dünü ağlaya ağlaya sahiplendirdim ve kendime anneyi bıraktım.

10 aylık oldu oğlum nerdeyse hala kedimiz bizimle oğlumda kedimde birbirlerini çok seviyor, şükür Allahıma bi sorun olmadı bebeğim gayet sağlıklı
0 oy
(1,379 puan) tarafından

image

varrr tabikiiii;))) şapşikim benimm bu yaaa
0 oy
(1,059 puan) tarafından
Yok ama olsaydıda bi sorun olucağını düşünmüyorum canım. Vermezdim yani hiçbiyere beraber büyürlerdi :)
+1 oy
(2,969 puan) tarafından
Benim var ve 31 haftalığım.. Yerinde olsam köpeğimi asla 2. Plana atmam. Çünkü onların da duyguları var ve psikolojik olarak inanın aşırı hassaslar. Böyle bi anlık hevesle alıp sonra insanlar öyle diyor diye evden uzaklaştırmak hiç doğru etik değil. Ben bi an bile vazgeçmedim vazgeçmemde. Bana da gelip köpeği napıcaksın diyenler oldu :) hepsinin ağzının payını verdim. Çünkü o da bir evlat o da bir can. Onlara bunu yapmaya hakkımız yok. Emin ol ki kedi köpekle büyüyen çocuklar daha zeki daha kendinden emin ve sosyal bir çocuk oluyorlar. Ayrıca köpekler bebeklere karşı bizden daha fazla duygusal daha sahiplenici oluyorlar. Milletin lafına bakma bence. Şahsen ben hastane de yatacağım ve ondan ayrı kalacağım 1 gecenin hesabını yapıyorum biliyor musun. Nasıl yapsam kime versem yokluğumu hissetmesin üzülmesin diye tek derdim bu sıralar o. Ve geçen gün aşırı sancım vardı oturdum sinirden  ağlarken bana doğru koşup gelip öperek acıma ortak olması paha biçilemez. Yani fazlası var buraya yazamıyorum :) sana tavsiyem 3. Şahısların aklıyla değil vicdanınla düşün 
(604 puan) tarafından
Şuan yazarken gözlerim doldu inan okadar ****** zulme uğruyorlar boz bişey yapamıyoruz bakamıyoruz disarda aç susuz bakıma muhtaç okadar çok ****** varki Rabbim hepsine bakicak iyi insanlar çıkarsın inşallah :'((
(2,969 puan) tarafından
1.5 senedir köpeğim ile yaşıyorum hayatıma çok şey kattı diyebilirim. Bi çok şeyi onla öğrendim ben. Sorumluluğu karşılıksız sevgiyi huzuru. En önemlisi onlarla çok çok mutlu oluyorsun gülüyorsun eğleniyor sun sürekli. Moralin bozuk olsa bile hissedip gelip sana şirinlikler yapıp seni anında mutlu eden varlıklar onlar. Ve gerçekten Rabbim in biz insanlara aslında birer ödülü hepsi ama çoğu insan kör göremiyor bunları
(604 puan) tarafından
Onlarda merhamet duygusu yokta ondan oysa o meleklerin insanlara ne zararı var insandan daha merhametli duygusal anlayışlı yani Rabbim birazcık akıl verse onlara inan insanlara ihtiyaç bile duymayiz yok arkadaş mis dost muş  o masumlar şu haldeyken bile anlayislilar bana köpeği eşim bekarken sevdirmti 25 yaşına kadar hiç bir köpege elimi surmemistim ama okadar akıllı köpek görünce dayanamadım dedim sorun bendeymis neden daha önce dokunmamış diye
(184 puan) tarafından
Merak ettim kopegin resmini atar misin. Hayal meyal beyaz oldugunu hatirliyorm :)
(604 puan) tarafından
Köpeğimiz çaldılar ya resimde eşimde var
0 oy
(227 puan) tarafından
Hic bir zarari olmaz turlu ornekleri vr sakin kendinizden ayirmayn bnmde kusum vr yk kus astim yapar bebegi yk hasta eder kmse karismasn dedm kestm knuyu
0 oy
tarafından

Ya bizim de bi van kedisi var maşaallah çok akıllı yemeğe otursun gelir yanında oturur kaynım ders çalışır gider kucağına oturur bırakmaz ders çalışsın ta ki yanına bi sandalye koyacak onu oraya oturtur öyle izin verir kaynimi izler ders çalışırken. Ama tüyleri çok dökülüyor. Bebek doğduktan sonra da evde kalacak gibi eşim çok çok seviyor kedileri:)

0 oy
(3,227 puan) tarafından

Benimde 4 tane minnosum var b

imagebebeğim olduğu icin sadece odamızı ayirdim 

0 oy
(7,630 puan) tarafından
Neden olmasin ki ya ayni evde. Cok da tatli oluyorlar Benimde kuşum var Rifki. Banada herkes hamile kaldigmda öyle zararli böyle zararli diye konuştu durdu. 1 ay kaldi doguma simdide bebege şöyle zararli böyle zararli.. Ama ben onu da gercekten evimizin üyesi gbi görüyorum. Atamam ki baskasina versem bisey olursa korkusuyla icim rahat etmez.
+1 oy
(3,432 puan) tarafından
6 yaşında ve 87 günlük iki evlâdım var kedim 7 senedir benimle büyük oglumile birlikte uyuyorlar bagisikligi inanilmaz güçlü oglumun yeni minik bebegimiz de kediyi artik fark eder oldu nasıl kahkahalar atiyor kayinvalidem evinde kopek besliyor bebegin boynuna sokuluyor asla kedimi atamam veremem can oda 2 tanede muhabbet kuşum ve büyük akvaryumum var 37 balıklı;) merhamet duygusu cok yuksek oluyor cocuklarda canım ****** ile büyüyünce 
0 oy
(1,380 puan) tarafından
Ben zamanında kedi besledim evde.Kopek de besledikleri ama hep dışarıda besledik. köpek evde beslemeyi doğru bulmuyorum canım hem dinen necis hemde temiz değil .aBirde bana doktorum kedi köpek vs uzak dur dedi bir tane hastalık gecirmemisim.kucukkken bagisikligim yokmuş sana birşey olmaz ama bebeğin sakat falan olur etkiler dedi o yüzden hamileyken uzak duruyorum doğumdan sonra da aynı evde ben de doğru bulmuyorum hele de köpek.
0 oy
(517 puan) tarafından

image

benim bitane pisiciğim ve kuşlarım var inan rabbim yardım ediyor sana herkes banada bırak hasta olursun bilmem ne dediler halada diyolar ama nasıl bırakırım ki benn onu yok bebek olunca hasta olurmuş astım olurmuş bilmem ne inan doğduğu gün kedinin kucağına koyup resim çekicemm;) ben yavrumun düşmanı değilim tabikide ama inan rabbim merhamet gösterenlere merhametini veriyor... Yerim olsa evim birazcık büyük olsa inan köpek te alcam 
0 oy
(11 puan) tarafından
Beeennn  iki köpek bir kedi bir kuş  doktorumun da onayı ile hiçbirinden vazgeçmeden kardeş kardeş büyüteceğiz dört ayaklı ve iki ayaklı çocuklarımızı. 
Reklam

İlgili sorular

22 cevap 253 göst.
29, Ocak, 29 Mavikolataaa (7,630 puan) tarafından soruldu
8 cevap 158 göst.
9, Eylül, 2018 Dertli (390 puan) tarafından soruldu
7 cevap 252 göst.
3, Ağustos, 3 Kedimekimm (266 puan) tarafından soruldu
10 cevap 144 göst.
26, Ekim, 2018 Aygül (100 puan) tarafından soruldu
4 cevap 65 göst.
6 gün önce UmmMariam (322 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,166 soru

348,113 cevap

618,525 yorum

3,770 kullanıcı

Kategoriler

...