Iyi yapmissiniz.
Ne guzel
Oh iyi yapmışsın canm bende çok özledim kızın aşısı var bu hafta orda kayitliyim doktor tanıdık diye bı Ogün gidecem inşallah ne zamandır bende görmedim. annenle benim yerim e de çay iç:))
Ben de annemi çok özledim babamı, kardeşlerimi çok özledim
1,512,737 soru
24,673,055 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın