417 göst.
(36 puan) tarafından
İlk yavrum olcak özencim de var bir tane odam boş ama fiyatlar baya pahalı. Siz oda yaptınız mı :) 
Reklam


21 Cevaplar

0 oy
(160 puan) tarafından

Benimde ilk gebeligim kuzum ama evimiz kira oldugu icin park yatak besiklerden aldm dolabimda da bos yer vardi oda yapmadim ben. Kendi evimiz oldugu zaman yapicam insallah:)

0 oy
(2,356 puan) tarafından

Yok canim yapmadim ben. Biraz büyüsün ozaman olur. Kendim de suan pek heves etmiyorum doğrusu :angel: 

0 oy
(3,901 puan) tarafından

Bi odam var fazladan ama oda yapmadim simdilik park yatak ve dolap aldim yatak odamada sığdılar ayrı odada yatirmiycagam icin gerek duymadik simdilik :)

0 oy
(2,918 puan) tarafından
Kiraci oldugumuz ve tasinma ihtimali oldugu icin yapmadim bizim odamizda herseyi :) nasipse Genç odasi yapariz
0 oy
(463 puan) tarafından
Kismetse yapıcam bende çok hevesim var ilk bebek birde icimde kalsın istemiyorum hayırlısi bakalım :) 
0 oy
tarafından
Ben genç odası aldım 2 bin küsur tuttu 
0 oy
(600 puan) tarafından

Bende bi hevesle yaptım canım 2 kapalı askılık, 1 kapaklı raf olan dolaptan aldim. Duvarları gri boyadik sticker falan yapıştırdık. İnternetten de beşik aldık. Tekli koltuk lambader bile koydum ama çamaşır odası gibi oldu bi giysi dolabı kullanılıyor tamam. Yani gereksizmis simdiden yapmak onu anladim. Yatak odasında park yatakta yatıyor çünkü:ermm:

0 oy
(374 puan) tarafından
Bnm cocuk odam.yok malesef o yuzden o.odama besik aldim sadece ama Allah izin werirse insAllah 1 2 aya tasincam burdan 3+1 ewe qecicem we besik deqlde qenc odasi tarzinda biseyler alicam. Esim qenc odasi alalim dior ama ben daha kucuk olduqu icin dha bebeksi bisey olsun istiorum bakalim kismet
0 oy
(319 puan) tarafından
Ben yapmadim bizim odamizda her seyi.kismet olursa genc odasi yaparim artik
0 oy
(1,602 puan) tarafından
Biz yaptık odası seoet bsiği bebrk arabaı 4 bin
0 oy
(2,166 puan) tarafından
sahsen bebek odasi bana fuzuli masraf geliyor bir nevi israf cocugun biseden haberi yok ben ikinci çocuğum da doğduktan sonra ikisine bir oda yapmayı ve aşırıya kacmamayı tercih edicem şimdilik yatak odamız da park beşikte uyuyor 
0 oy
(2,757 puan) tarafından
Oda yaptım ben canım çünkü 40 dan sonra yanıma almıycam kendime alıştırmak istemiyorum. Kendine ait odası olsun orda uyusun istedim o yüzden oda yaptım ben. Bana diyorlar nasıl 40 dan sonra bırakıcan da olması gereken bu diyorum nasıl alışırsa öyle gider. İlerde onun için de benim için de zor olur en iyisi en baştan ayırmak. 
tarafından
Gorcem seni sürekli ağlıyck yanında kalmak zorunda o ağlamaları öyle ufak bsy değil ha kıyamet kopartiyolar
Aslında öyle olması lazm ama şimdi değil bnde 2 yaşından sonra canım. Sen o yorgunlukla uyuya kalirsn bebeği duymazsn ben bazen yanımda olduğu halde duymuyorum :)
+1 oy
tarafından
Bebek odası israf bence ben öyle düşünüyorum en fazla 3 sene kullanıcak sonra napıcaksın mecbıt değiştirip çocuk odası yapıcaksın yatak falan alıcaksın o yüzden 2. Oğlum geliyor ben direk çocuk odası alıcam 
0 oy
(677 puan) tarafından
Annem yaptı odayı almadı ama yaptırdı daha uygun geliyor öyle 
0 oy
(646 puan) tarafından

Hamile kalmadan önce kızım için bi odamız vardı zaten hamile olduğumu öğrenip cinsiyeti de öğrendikten sonra çocuk odasını tamamladık halı almadım hiç kar taneli çocuk odasına uygun bi halım vardı birde eşim boyadı acık maviye öyle bi kaç tane de sticker yapıştırdık duvara mobilyalarımız beyaz kulpları pembe ve mavi bütcemize göre tamamladık odayı 

image

image

(1,212 puan) tarafından
Ben biseyi merak ettim cok guzel olmus ama bebek burda yatck siz yatak odasinda nasil olck
(646 puan) tarafından
Bu gün içerisinde yatacağı beşik yani misafir gelince yada ben evde i yaparken falan bide odalar da gezdirme bileceği küçük besik ve ana kucağımızda var
(646 puan) tarafından
Kızım kıskanmasın diye böyle bişey yaptık kardeşinin de aynı odada yattığını bilsin diye
(1,212 puan) tarafından
Himm anladim canim:) gule gule kullanin
(646 puan) tarafından
Teşekkür ederim saolun:))
0 oy
(2,020 puan) tarafından

Kizim doğduğunda başta sadece beşik aldık odamıza bir odamız boştu bizimde. Sonradan 5li çekmece aldık eşyalarını koymak için hani a101 falan geliyor ya 150 200 tl civarında onlardan besinle onu odasına yerlestirdik. Baya bi onla idare ettik. 1 yaşında odasını yaptık çilek mobilyadan selena genç odası aldık ve odası tamamen oluştu şuan 20 aylık odası ayrı odasında uyuyor. 2 kızım gelecek ona da sadece bir beşik aldık ilk kızımdan da kalmıştı zaten. Küçük plastik beşiği yatak odasına diğerini salona koyucam büyüyünce dr ablasının odasına taşınacak :D

0 oy
(1,393 puan) tarafından

Benimde kitaplık vs bulunan boş bı odam vardı.. kendi dolabımda da esyalarini koyabileceka kadar çok yer yoktu.. eşimde herşey git Gide pahalı oluyor ucuzlayacak hali yok dedi .dolap +şifonyer aldık. 1750 TL ye 3 kapılı 4 çekmeceli genç kız olana kadar hatta 2. Çocukta kullanır sonra bakarız dedik.. ama perde lamba vs almadım.. onları nasip olursa kendisi odasına geçerken seçer alırım

image

:)
0 oy
(4,470 puan) tarafından
odam yok oturma odasinin bor kosesi cpcuk odasi gibi oldu odam olsada simdiden yapmam ilerde baska modelde canim kalabilir suan anne yaninda kaliyor bebekler kucuk besik iyi oluyor
0 oy
(3,151 puan) tarafından
Bende yapmadım ilk oğlum 3 yaşına gelince odasini aldım ikinci oğlum içinde aynı olacak baya büyük oturma odam var biri kız biri oğlan olursa kızıma oda yaparim diyordum bu da erkek oldu şuan 1 aylık beşiği kullansın biraz büyüyünce oturma odami onunda esyalarini alarak dizayn etmeyi düşünüyorum 
0 oy
(367 puan) tarafından
Tabiki yapmadim cok gereksiz :) bebek daha besik idare ediyor. 3 4 yasina gelince kizimn kendi istegine gore alirim odasinu :)

İlgili sorular

4 cevap 28 göst.
7 cevap 205 göst.
19, Temmuz, 19 Deryaengiin (112 puan) tarafından soruldu
7 cevap 279 göst.
30 cevap 567 göst.
22, Haziran, 22 misafir tarafından soruldu
17 cevap 207 göst.
15, Haziran, 15 Rumeysaaa (243 puan) tarafından soruldu
13 cevap 283 göst.
26, Mayıs, 26 ❤ Hira ❤ (170 puan) tarafından soruldu

31,822 soru

307,817 cevap

548,241 yorum

3,488 kullanıcı

Kategoriler

...