Canım sen en iyisiyle başlamışsın kolay kolay bez begenmezsin. Attan inip eşeğe binmek gibi olur yani) molfix e iyi diyordu burda ki anneler ama prima kadar iyi midir bilmiyorum. Haa beni sorarsan biz doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz bi sıkıntı yasamadım.
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın