409 göst.
(1,741 puan) tarafından

image

Ben 1 cigi daha cok begendim amma

image

image

image

imagehhangisi guzel sizce kizlar

20 Cevaplar

0 oy
(6,757 puan) tarafından

Evet 1. Supermis 2. De guzel ama

(1,741 puan) tarafından
1 daha guzel :D
0 oy
(1,287 puan) tarafından
Bence 1. Çok daha güzel cnm
0 oy
(494 puan) tarafından
1. Çok güzelmiş 
(1,741 puan) tarafından
Canim Bende bayildim alicam onu:D
0 oy
(88 puan) tarafından
Bnce 2 ondan sonra 1 gelir
(1,741 puan) tarafından
1 daha cok basdi bana))
0 oy
(17,658 puan) tarafından
Em guzeli 1. Bence
(1,741 puan) tarafından
Bende bayildim alicam  canim onu:D
0 oy
(2,503 puan) tarafından
1.nci tabikiii zevkli kadinim sen beni dinle al gitsin :)
(1,741 puan) tarafından
Bende bayildim alicam  canim onu:D tabi zevkine hayran oldugum kadinsin sen, dkjdjd
(2,503 puan) tarafından
Hahahahahahah mucukkk ball
0 oy
(4,492 puan) tarafından
1. Resmî çok beğendim çok hoş duruyor 
(1,741 puan) tarafından
Bende bayildim  canim alicam onu:D
0 oy
(6,202 puan) tarafından
Evet en güzel 1 
(1,741 puan) tarafından
Bende bayildim alicam onu:D
(6,202 puan) tarafından
Almalisin bence de :)
0 oy
(6,555 puan) tarafından

1. Resimde ki çok guzell 

(1,741 puan) tarafından
Aynen canim.bende 1 begendim ins alinca resim aticam
0 oy
(563 puan) tarafından
O gozluklu gibi olani almada tam goguslerinin ustunde duruyor gibi :)
(1,741 puan) tarafından
Hahahah zaten orda duuruyo  djdjdjsj  nasilda dikkat etmis djdjdj
0 oy
(3,934 puan) tarafından
1 güzel nekdr fiyati
(1,741 puan) tarafından
164 tl canim  azeri puluyla 40 manat 40 manatda 164 tl ediyo
(3,934 puan) tarafından
164 çok degilmi canım ya
(1,741 puan) tarafından
Evet canim biraz cok amma acik olan bi tek bildigim eve gonderim yapan su magaza bizde oyle  trendyol hepsi burada gibi sayfalar yok bende memlekete gidcem orda anemlere fln gidince giyinmeye alirim
0 oy
(1,435 puan) tarafından
Kesinlikle 2 bence. Kolları beli ve ipleri daha hoş duruyor 
(1,741 puan) tarafından
Tsk canim
0 oy
(2,312 puan) tarafından
Ben ikinciye bayıldım bence daha hoş duruyor 
(1,741 puan) tarafından
Bende 1 e bayildim galiba 1i alicam;)
0 oy
(605 puan) tarafından
Kiz daha guzel bacim valla :D 
(1,741 puan) tarafından
Hahahahha tas gibi gaci
0 oy
(707 puan) tarafından
Ilk resime bayıldım 
0 oy
(1,110 puan) tarafından
1 e bayildimmm 
0 oy
(3,051 puan) tarafından
Ilki  çok guzel
0 oy
(687 puan) tarafından
1 çok hoş cnm ❤️ ❤️ 
0 oy
(844 puan) tarafından
2 cinin koyneyinin asagisinin rezini flan xosma geldi cole bayrada geymek olar 1 cide pis deil 
0 oy
(3,545 puan) tarafından
Tabikide ilki en guzeli

İlgili sorular

15 cevap 193 göst.
14 cevap 315 göst.
27, Nisan, 27 Sessiz sedasız (1,287 puan) tarafından soruldu
29 cevap 927 göst.
2, Nisan, 2019 misafir tarafından soruldu
3 cevap 138 göst.
13, Mayıs, 13 Adını sen koy (1,044 puan) tarafından soruldu
19 cevap 181 göst.

78,886 soru

2,072,282 cevap

6,921 kullanıcı

...