100 göst.
(279 puan) tarafından

Elyaf yastik yapan oldu mu bi yastik icin ne kadar elyaf gider elyafin parasi ne kadar bilgisi olan varmi haziri mi daha uygun elyafi alip yastigi doldurmak mi daha uygun

Reklam


4 Cevaplar

0 oy
(84 puan) tarafından

Canım Ben baby mest vs. Yapıyorum en son kilosu 15 TL. Civarındaydı. Ama kendin mi yapacaksın bebek için mi

(279 puan) tarafından
Kndime yapicam cnm esime bana kaynanama falan sıkiliyom evde aliym dolduruym falan ddm hazir yastik almayim ddm
0 oy
(237 puan) tarafından

Cnm bn alip yaptim 30 tl lik almistim 5 tane yastik cikti.2 bucuk kg civari yetiyo bi yastiga.boncuk elyaf var ondan al o daha kullanisli hemen yapismio 

(279 puan) tarafından
5 yastik cocuga mi yapmistin kndine mi ben kndime yapicam da 4 tane yastik olcak
(237 puan) tarafından
Kendime yaptim canm bebise annem yapti
(279 puan) tarafından
Yani 30 liralik elyaf yeterli oluyo kilosu 15 fln dediler sizde 2 bucuk kilo koycan bi yastiga ddn de bnde cocuk için yptn sandim,:))))
(237 puan) tarafından
Yok cnm suan kilosunu kaca almistim hatrlamiom bn kisin almistim belki pahalidir smdi ama2 2,5 civari yetio yani bi yastiga :)
(279 puan) tarafından
Hmm tamam tesekkurelr:)
0 oy
(214 puan) tarafından

Kilosu 8 e de var 15 e de var ben 2 tane yastık yaptım ama evde elyafim vardı hazırlar fiyat olarak iyi ama güzel olmuyo içine azıcık koyuyorlar kafası boşlukta kalır 

(279 puan) tarafından
Kndimize yapicam cnm cocuga aldim yastik
(214 puan) tarafından
O zaman kendine de hazır alma canım içinde azıcık oluyo bi iki yatınca hiç kalmiyo :)
(279 puan) tarafından
Hazir almicam ztn kndim elyaf alip da istegime gore doldurcm:)
0 oy
(608 puan) tarafından

Valla ben emzirme yastigi yaptim koca bir poset evde elyaglf vardi bi ara belediyenin kursuna giderken almistim onu oyle degerlendirdim ama cok bisi tutmaz elyaf sanirim kalitesine gore degisiodu hatirladigim kadariyla

(279 puan) tarafından
Normp tek kisilik yastiga ne kadar elyaf gider peki tahminen ona gore aliym alirken

İlgili sorular

6 cevap 133 göst.
30, Eylül, 30 berak (269 puan) tarafından soruldu
8 cevap 231 göst.
20, Temmuz, 20 Busra3838 (974 puan) tarafından soruldu
7 cevap 208 göst.
10, Nisan, 10 ❤●TATLI BELA #Ela●❤ (891 puan) tarafından soruldu
7 cevap 178 göst.
6, Aralık, 2018 Ela (10 puan) tarafından soruldu

31,305 soru

302,820 cevap

540,914 yorum

3,440 kullanıcı

Kategoriler

...