Evet bende sevdigim iki kisi yok mesela
Ya kizim BBüşra bana yazmadi bi kaç gun hamileyim bilmiyo gozum hep aradi. Benim nemom kayb oldu ya post acmiuo yok burdaa ozledim hemşerimiiii ya nemomm
Çın top oynuyor burada
Burdayım be yawww gitsem acep akıllara gelirmiyim
1,512,746 soru
24,673,193 cevap
367,380 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın