Anlayacaklari dilden konuş sende.
Kusura bakma baya bir güldüm :)
Sinir olmamak elde değil ya , kafayı mı yemişler , tepkinin koy ortaya ismi varken neden öyle sesleniyorlar
Haha aybos ne kiz kafayi yemisler )) Soyle onlara hepinizi yumusatirim de sacmalamasinlar
ayboş nedir ya tepkini koy canm esinede soyle esin rahatsız olmuyormu hic hos degil cunku
Sende onların ismini öyle çağır. Bakalım nasıl oluyormuş görsünler. Kaynanaya kaynanoş falan de bak bakalım Bi daha diyorlar mı
1,512,482 soru
24,669,843 cevap
367,195 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın