0 oy
628 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image

:) :) :) ahahaha

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bendeeeee varimmmmm:))))
tarafından
Hepimiz usta aşçı oldukk :)
-Reklam-
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Bende geliremm ahahah

tarafından
Gidelim :)
0 oy
tarafından

seninle herşeye varım bennnn:D

tarafından
Tamam o zaman kuzum gel başvuru yapalm :)
tarafından
kız ben soğan doğrayamim ama ;dd
tarafından
Ben yaparım yemekleri sana bana yardımcı olursun :)
tarafından
olur kiz :))
tarafından
Anlaştık o zaman:)
0 oy
tarafından

Ahaha oyle olacak galiba aksine benimde hicbisey yapmak icimden gelmiyo

tarafından
Aynen allah hayırlısını versin
tarafından
Aminn aminn inşallah benimki kız ikimci kizim
tarafından
Maşallah benim ilk prenses
tarafından
Saglikla al kucagina inşallah
tarafından
Amin inşallah sende canım

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 597 göst.
7 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 556 göst.
18 Ocak 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 411 göst.
4 Aralık 2020 Diğer kategorisinde Nur-arell (24 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,512 soru

24,670,128 cevap

367,210 kullanıcı

...