Kızlar bebeğimin ilk ay ki kontrolunde göstermiştim çocuk doktoruna damak bağı mi diye bana hayır gayet normal yazmıştı . Biraz tuhaf geliyor bana . Normal mi bilemedim. Sizinki nasıl ?
1,512,748 soru
24,673,276 cevap
367,387 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın