Ekmek yapanlar tayfasına bende katıldım. Çıkma yasağından sonra ekmek alamadık bende artık yapıyım bsri dedim
Yuh artık ya bu bildiğin fırın ekmeği olmuş
Ya nasl yapyosun oyle
Hadi ordan dışarıdan fırından alıp tepsiye koymussun
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın