Ay tek derdim trilicenin krem şantisinin kakaolu çıkması olsaaaaa
Olsun balim olsun sinirlenme sen yaparsan hersey guzel olur kakaolu yiyiverin bu seferde
Kakaoli yap yeni bir tat denemiş olursun
Hmm tabanı felan hazır mıydı :/
Ooff çok sinir bozucu bir durum
1,512,745 soru
24,673,304 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın