Ay tek derdim trilicenin krem şantisinin kakaolu çıkması olsaaaaa
Olsun balim olsun sinirlenme sen yaparsan hersey guzel olur kakaolu yiyiverin bu seferde
Kakaoli yap yeni bir tat denemiş olursun
Hmm tabanı felan hazır mıydı :/
Ooff çok sinir bozucu bir durum
1,512,748 soru
24,673,276 cevap
367,387 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın