0 oy
563 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından
Kizlar trilice yapiyrodum krem santi kakaolu cikti napacgim yaa off sinirlendim

7 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Ay tek derdim trilicenin krem şantisinin kakaolu çıkması olsaaaaa:D


Olsun balim olsun sinirlenme sen yaparsan hersey guzel olur kakaolu yiyiverin bu seferde:angel:

tarafından
Yok esimi  aradim dedim  yek derdimiz o olshn inslalah ya
-Reklam-
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Kakaoli yap yeni bir tat denemiş olursun

tarafından
Ya esime supriz yapacaktim seviyor diyr aradim istedim artik napayim
0 oy
(15,126 puan) tarafından

Hmm:ermm: tabanı felan hazır mıydı :/ 

tarafından
Kek hazir firinda psiiyor ya
(15,126 puan) tarafından
Ayyy bilemedim ki :/
tarafından
Kocisi aradim artik soyeldim
0 oy
(2,957 puan) tarafından
Kakaolu yapsan olmazmiki canim
tarafından
Kakolu ile karamel tadi nasil olur ki
0 oy
tarafından
Canım kakaolu yapma hiç güzel olmuyor tabiki bu zevk meselesi aynısı benimde başıma gelmişti kakaolu yaptım karamelle kakao hiç hoş olmuyor 
tarafından
Tamam cankm bende kako sevmem zaten esime soyeldim
0 oy
(923 puan) tarafından
Krem şanti kulanma canım ben sadece üstüne desen çizmek için kullanıyorum bence bu seferlik sende sade yap 
0 oy
(1,456 puan) tarafından

Ooff çok sinir bozucu bir durum :dizzy:

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 489 göst.
2 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Seherhanim53 (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 883 göst.
30 Temmuz 2019 Diğer kategorisinde Suzann (97 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 584 göst.
1 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Melek8663 (2,324 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,276 cevap

367,387 kullanıcı

...