temelli bosansın o zaman sonra ne bu boyle bide hamile kalmaya çalışıyorsun yanlış yapıyorsun bence Allah sonunu hayr etsin ne diyim
Genelde ilk ese nikah yapılır sen eşi değilsin yavrum başka bise diyolar sana
Esiyle mutlu olsun yada olmasn bu durumdan sanane bu bir. Madem sevmiyo ondan ayrlp senle evlenseydi bu iki.yuva yıkanin yuvası olmaz buda üç. O kadının ve cocuklarn ahıyla mutlu olucagni hc hayal etme. Hç bekar kalmamsta evlilere sarıyosunuz yazıklar olsun
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın