Eşim de ben de kumralız bebeğimiz de öyle simsiyah kıllı falan doğmadı. Belki aileyle alakalidir.
Vala ben de aynı dertten muzdaribim benim sulalenin maşallahı var ben de diyorum İnşallah eşimin ailesine çeker diye bıyıklarını kaslarını yılda bı aldirirlar o derece tuysuzler biz de 1 hafta almayalım orman oluyo çözümü varsa dogar doğmaz süreyim bebeme
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın