buna çok güldüm
Çok doğru sokakta imkanı yok giymem. Ayaklarım çıplak kalırsa belki
Marka merakı olanlara öyle değil ama
Bencede tuvalet terligine benziyo bide o kadar para
Allah'ım kafayı bu insanlar fiyata bak anam
tolet terliğini bile markası var hahahahah
9 sene önce 5 tlye almistim hastane icin hahahqh simdi altınla yarışıyor mübarek
1,512,765 soru
24,673,443 cevap
367,406 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın