356 göst.
(366 puan) tarafından

Uygun ve guzel düzleştirici onerecek olan varmi dereceli

Reklam


4 Cevaplar

0 oy
(284 puan) tarafından

Sinbonunko 25 lira fln burda guzl yani kullandim ben

(366 puan) tarafından
O hic güzel yapmadı benmkmi denemstm :)
Reklam


0 oy
(213 puan) tarafından

Ben fakirin kullanıyorum dereceli çok memnunum fön makinesi gibi yapiyo 220 liraya aldim

(213 puan) tarafından
Sinbonun ürünleri hiçbir işe yaramıyor evet
(237 puan) tarafından
Bncede hc guzel dgl urunleri
tarafından
Nende masasi vardi 10 tl ye almistim bimden sinbonun baya kullandm zor isiniyodu ama gizel sonuc veriyodu  iki yil kullandm bundan 4 yil oncesine kdar
(237 puan) tarafından
Bndede masasi var ama kalin bukle yapmio bnde ince bukleyi sevmiyorum
tarafından
Anladim canim bendeki kalindi baya
0 oy
(7,561 puan) tarafından

Valla ucuzu hiic bi ise yaramiyo. Phillips kullaniyorum ben. Fiyati suan kac bilmiyrm ama gayet guzel

0 oy
(8 puan) tarafından

Tek kelimeyle remington derim harika düzleştiriyo şok a geliyo indirim li ben 150 liraya almış tim 80 lira oluyo şokta

Reklam

İlgili sorular

8 cevap 303 göst.
26, Kasım, 2018 gamzelikız (254 puan) tarafından soruldu
5 cevap 121 göst.
21, Nisan, 21 <3Emiryagmur <3 (1,211 puan) tarafından soruldu
6 cevap 399 göst.
1 gün önce Bejna (205 puan) tarafından soruldu
3 cevap 334 göst.
29, Ekim, 29 Sükürlerolsun (232 puan) tarafından soruldu
31 cevap 460 göst.
28, Eylül, 28 ❤BBüşra❤ (1,254 puan) tarafından soruldu
10 cevap 326 göst.
Reklam

35,091 soru

338,331 cevap

600,971 yorum

3,720 kullanıcı

Kategoriler

...